Subject: Riigitee 8 Tallinn−Paldiski km 11,0-14,0 Tähetorni−Harku lõigu ja Harku eritasandilise ristmiku ehituse ehitusloa menetlusse kaasamine
From: "Marianne Thalfeldt" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Nov 2024 09:16:20 +0200

Tere

Meile on esitatud arvamuse avaldamiseks ehitusloa eelnõu riigitee 8 
Tallinn−Paldiski tee km 11,0-14,0 Tähetorni−Harku lõigu ja Harku 
eritasandilise ristmiku ehituseks.

AS-i Tallinna Vesi poolt on projektile arvamus väljastatud läbi EHR-i 
02.08.2024.

Lugupidamisega

Marianne Thalfeldt

Tehniline konsultant

AS Tallinna Vesi

Ädala 10

Tallinn 10614

Tel. +372 626 2200

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.tallinnavesi.ee

  _____

Edastatud informatsioon on mõeldud ainult sellele era- või juriidilisele 
isikule, kellele see on adresseeritud ning võib sisaldada konfidentsiaalset 
ja/või salastatud materjali. Selle informatsiooni läbilugemine, 
taasedastamine, levitamine või muul viisil kasutamine või tegutsemine 
sellest tulenevalt teiste era- või juriidiliste isikute poolt kui eeldatav 
saaja, on keelatud. Kui te saite antud sõnumi ekslikult, palun võtke 
ühendust saatjaga ning kustutage materjal arvutist.
  _____

The information transmitted is intended only for the person or entity to 
which it is addressed and may contain confidential and/or privileged 
material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or 
taking of any action in reliance upon, this information by persons or 
entities other than the intended recipient is prohibited. If you received 
this in error, please contact the sender and delete the material from any 
computer.
  _____

AS Tallinna Vesi - Ädala 10, Tallinn 10614 | Tel: 62 62 200 | Faks: 62 62 
300 | tvesi (ät) tvesi.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.